mandag 27. august 2012

Sånn går no dagan....

Jeg kan vel ikke si at jeg har vært så altfor flink til å oppdatere bloggen i det siste. Men jeg prøver igjen, NÅ skal jeg bli flink. (kanskje). I dag er det kun en uke til vi skal ha fysiske tester på Olympiatoppen igjen og jeg gleder meg! Føler jeg har fått trent godt i sommer og er spent på fremgangen. Jeg er jo også forholdsvis ny i gamet hva gjelder treningsplan og sommertrening, så jeg er muligens litt overivrig og har lyst til å trene kanskje litt for hardt for ofte. Heldigvis har jeg et godt støtteapparat rundt meg som veileder meg i riktig retning. Da vi var i Morgedal fant jeg et skilt som passet meg midt i blinken: 


Etter noen dager hvile etter forrige samling hadde jeg fått mye overskudd og energi til ei god beinøkt på onsdag. Og det blei nesten drømmeøkta for meg. Alt gikk på skinner og jeg løfta tyngre enn jeg noen gang har gjort på trening før! Vannvittig god følelse.


Ellers har jeg også fått nye ski fra Völkl!! Håper det blir bra. Det blir mye forandringer for meg til neste vinter, nye ski, støvler og bindingssystem. Håper på mange positive opplevelser :-)

Ingen kommentarer: