mandag 27. august 2012

Morgedal

I Morgedal hadde vi en flott samling. Multisport på lørdagen og stakeintervaller+koordinasjon på søndagen. Jeg hadde som tidligere skrevet løpsetappen i multisportkonkurransen. Jeg er veldig glad i å løpe, så den etappen var jeg fornøyd med å ha. Den eneste utfordringen jeg følte jeg hadde var at jeg aldri har løpt mer enn 5 km i konkurransesammenheng(konkurransefart) før. Men det var jo ingen sak! Jeg sleit meg gjennom de første kilometerne i våt myr, holdt farta oppe og koste meg nedover bakkene på slutten. Alt i alt en ekstrem god opplevelse av 12 km. Kanskje jeg skal begynne å løpe litt lengre distanser? Jeg kom også inn akkurat under en time. Herlig!



Laget vårt i forhold til de andre lagene kom på sisteplass, men vi var også det eneste jentelaget som var med. De andre lagene til landslaget kom på 4. og 6. Det var nok padlinga vi var dårligst forberedt på. Flere av landslagets padlere hadde aldri rørt en kajakk før... Sporty gjort å legge ut på 5 km padling uten erfaring!!

Bilde fra koordinasjonsøkta på søndagen:

På søndagen tok vi oss også en tur på skimuseet i Morgedal, og en tur opp til Øvrebø der Sondre Norheim vokste opp. Selvfølgelig ble det et lagbilde der:

  

Mandag ble avslutta med svingteknikk på rulleskøyter, intervaller i åttetall, laktatmåling og koordinasjonsøkt. Det var en sliten Mathilde som reiste til Hamar for første skoledag dagen etter..... Men fornøyd!! Topp samling.


Ingen kommentarer: