torsdag 16. august 2012

Ferie

Nå har jeg endelig hatt litt sommerferie. I sommer har jeg stort sett bare vært hjemme i Sandefjord og jobba og trent, så det var digg å komme seg litt bort og få gjort litt andre ting. Jeg har vært på fjellet og sykla, gått turer, overnatta i telt og leid robåt. Ordentlig god, norsk ferie.




Nå er jeg på olympiatoppen igjen, klar for ny samling. I morgen skal vi først trene styrke før turen går til Haslehallen og koordinasjon. Etter det reiser vi videre til Morgedal hvor vi skal være med på Multisport Morgedal (les mer om det her). Landslaget deltar med lag, hvor hver person har hver sin etappe. Jentene stiller selvsagt med eget lag, hvor Thea skal åpne showet med 5km padling, Sigrid overtar med 28km sykling, og jeg avslutter med 12km løping. Gud som jeg gleder meg!!

Ingen kommentarer: