onsdag 7. mars 2012

NM blir til WC

Etter så gode resultater i NM ble jeg også tatt ut til Worldcup i Frankrike og Spania. Her finner dere mer om uttaket.

Etter mye fram og tilbake har jeg bestemt meg for å stå over Worldcup-runden i Frankrike og heller satse alt på finalen i Spania. Dette har mest med min skolesituasjon å gjøre. Jeg er midt i praksis på mellomtrinnet, og så mange dager fravær fra praksis hadde blitt problematisk for meg å ta igjen. Jeg har ikke takka nei fordi jeg ikke har lyst til å bli med, men fordi jeg måtte være på skolen for å få godkjent denne praksisperioden. Det er synd, men sånn er det noen ganger.

Jeg gleder meg ekstremt mye til å dra til Spania. Det arrangeres jr-VM i telemark på samme sted og tidspunkt, så det kan bli utrolig gøy. Norge stiller med 15 løpere til sammen på WC og VM, så dette blir moro!

Ingen kommentarer: