tirsdag 31. juli 2012

God sommer

Det har visst blitt lite blogging i sommer.. Men det betyr ikke at det har skjedd like lite. Sommerferien ble innleda på samling på Lillehammer. Landslaget var samla til rebusløp. Vi skulle ha med joggesko, rulleski og rulleskøyter. Uten om det visste vi ingenting.
Vi ble delt inn i lag, hvor jeg og Sigrid skulle kjempe sammen mot de andre gutta. Vi gikk seirende ut av de fleste etappene, og gikk dermed også av med den sammenlagte seieren. Wohoo, det var en god følelse å knuse gutta, spesielt på rulleski!!

Dagen ble avslutta med downhillsykling i Hafjell. 


Ganske rett etter denne samlinga var det tid for skisamling med den nye klubben min, Nordre Land. Vi reiste til Stryn sommerskisenter for noen fine dager både på ski og sosialt. (God sikt var det og...)

I tillegg til disse samlingene har jeg trent godt, jeg har spilt fotballcup,

sykla, gått på rulleski, spilt basket(!), og trent mye styrke. Men jeg har nok ørlite grann å gå på før jeg ser ut som Amalie... 


Ingen kommentarer: