lørdag 9. juni 2012

Testdag på OLT


I går var det tid for fysiske tester med landslaget på Olympiatoppen. Vi ble testa i både oksygenopptak og styrke. Styrkeøvelsene vi testa var pullover max, brutalbenk/hengemage (flest repetisjoner på 90 sek.), benktrekk max og submax(flest mulig reps à 35kg for jentene, på 120 sek), knebøy max og submax(flest mulig reps à 75% av max), og kassehopp til slutt. Noen av øvelsene var nye for meg, men alle de "gamle" økte jeg på. Av de nye øvelsene er jeg også veldig fornøyd med resultatene. Nå er det bare å henge i og trene godt i sommer, sånn at resultatene kan bli enda bedre til høsten!!



På veien til å bli bedre trent har jeg også kjøpt meg ny Polar pulsklokke. Den gleder jeg meg til å bruke. Den har innmari mange fancy funksjoner. (Som jeg kanskje egentlig ikke trenger). Fin er den også.

Ingen kommentarer: