fredag 4. mai 2012

Sesongavslutning Trysil

For to uker siden var vi i Trysil og kjørte siste renn i Norgescupen i telemark racing. Jeg hadde ikke kjørt renn siden Worldcupen i Spania, så målet for helga var å få en god avslutning på sesongen, med gode svinger og god følelse. På sammenlagtstillinga lå jeg også langt bak, på 7. plass, så jeg hadde ingen mål om å klatre der heller. Fokuset lå altså på den gode følelsen, og å ikke tryne.

Nok en gang gikk det over all forventning, på fredagens klassisk endte jeg på 2. plass! Her ligger fullstendig resultatliste.

Lørdagens sprint gikk like bra som klassisken, med 2. plass der og. Her ligger fullstendig resultatliste.
Etter to andreplasser og litt andre heldigheter fra rennene, så skjedde det jeg trodde var umulig: jeg klatra opp til andreplass også sammenlagt! Veeeeldig god følelse! Her ligger fullstendig resultatliste norgescup sammenlagt.














En støvellengde mellom fremste og bakre fot er et krav i telemark, men hva med to!??

(Alle foto Morten Nordli, NSF. Fullstendig album finner dere her)

Ingen kommentarer: