fredag 3. februar 2012

Ustabilt..

Rimelig ustabil skikjøring fra min side for tiden. Jeg har hatt noen gode førsteomganger, men jaggu vært uheldig i hver bidige andreomgang. SYKT irriterende. Og det slo ikke feil i dag heller..

Kjørte en innmari god første runde i prologen, lå på 5. plass, og klarte søren meg å tryne ned til 7. plass.. Men jeg kvalifiserte meg heldigvis til kvartfinale!!

Siden jeg hadde nest dårligst plassering av de som gikk videre, skulle jeg møte nest beste fra prologen; Sigrid. Og DER klarte jeg det, to runs uten tryn!! Jeg gikk jo selvfølgelig ut i kvarten da, men det gjorde ikke noe, siden Sigrid gikk videre og vant hele greia!!

Men jeg er klar for ny dag i morra med telemark sprint parallell! Og da SKAL jeg klare to omganger uten tryn!! Startnummer 10 og gira!!

Sendes forresten på NRK1 kl 1730 i morra!

Ingen kommentarer: